071-5220239
Wij zijn een SCOL school
Home Onze school Kennismaken

Kennismaken

​Het kiezen van basisschool voor uw zoon of dochter kan een lastige opgave zijn. Hoe weet je nu of je de juiste keuze maakt, welke school past het beste bij uw kind? Hoe is de sfeer op een school, hoe gaan leerlingen en leerkrachten met elkaar om? Allemaal vragen die ook wij niet middels deze website kunnen beantwoorden. Wanneer u echt wilt weten hoe een school voelt, hoe de sfeer is en of onze school misschien wel de school voor uw zoon of dochter zou kunnen zijn, bent u altijd van harte welkom om kennis te komen maken.

U kunt telefonisch een afspraak maken voor een bezoek. Tijdens dit bezoek wordt u te woord gestaan en rondgeleid door de directie van de school. Niet alleen kunt u al uw vragen stellen maar kunt u ook zelf ervaren hoe het bij ons op school er aan toe gaat. U kunt diverse klassen bezoeken en zelf de sfeer ervaren. Indien u een afspraak wilt maken kunt u bellen naar 071-5220239 of mailen naar mleeuwenburgh@detweemaster.com

Heeft u al besloten om uw kind bij ons op te geven, dan kunt u het aanmeldformulier hier downloaden.

• Functioneel